24 Ekim 2010 Pazar

her çocuk spor yapmalı

Çocuğum tenis mi oynasın yüzsün mü, aikidoya mı gitsin yogaya mı diye düşünmeyeceğimi biliyorum.
Benim bir anne olarak tek isteğim, spor yapmaktan mutlu olan bir çocuk yetiştirmek.
Sporu bir zorunluluktan çok hayatın karmaşasından uzaklaşıp mutlu olduğu bir alışkanlık olarak görebilmesine aracı olabilmek.
Bu yaz tenis oynasın diye düşündüm. Hem hava sıcaktı hem de Nevra çok küçük...
Yaz sonunda, geçen sene bir şekilde karşıma çıkan kids sport organizasyonun aradım. Bir hafta sonra başladık.
Televizyon karşısında geçirdiği zamnı biraz daha azaltmak ve haftasonu rehavete kapılmayıp evden dışarı çıkmaktı beklentim
Kids clup beklentimin çok çok üstünde.
Bir saat süren bir antrenman yapıyorlar. Zıplıyorlar, dengede duruyorlar, takla atıyorlar, yatıp yuvarlanıyorlar. Başlarında dört yaşındaki bir çocuğun fiziksel ve pedagojik sınırlarını çok iyi bilen bir antrenörleri var.
Çocuk sporu nedir diye merak ediyorsanız sayfalarına bir göz gezdirin.

http://www.kids-sport.net/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder